ΠΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ

ΠΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ


  • Ξαπλώσετε σε ένα κρεβάτι σε θέση που δεν σας προκαλεί πόνο, κατά προτίμηση ανάσκελα και τοποθετείστε ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα.

  • Τα ζεστά επιθέματα, το ζεστό μπάνιο στη μπανιέρα, η ξεκούραση, τα παυσίπονα και τα αντιφλεγμονώδη ή μυοχαλαρωτικά φάρμακα (από το στόμα ή ενδομυϊκά) είναι οι πρώτες βασικές οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσετε, εφόσον συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας.

  • Η κρίση οξείας οσφυαλγίας συνήθως παρέρχεται μετά 4-5 ημέρες βαθμιαία. Τότε σταδιακά θα πρέπει να αρχίσετε να έχετε κάποιου είδους ελαφριάς δραστηριότητα.


  • Καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσετε και μια ζώνη στήριξης της μέσης.


  • Στη συνέχεια, ασκήσεις για τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους θα συμβάλουν στην μυϊκή ενδυνάμωση του κορμού και θα μειώσουν τόσο την ένταση, όσο και την συχνότητα των επεισοδίων οσφυαλγίας.


  • Αποφύγετε τις κάμψεις, τις χαμηλές καρέκλες και τα βάρη.


  • Εάν η οσφυαλγία επιμένει για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας. Ασκήσεις για την ενδυνάμωση των ραχιαίων και κοιλιακών ωφελούν ιδιαίτερα, είναι όμως απαραίτητο να προσέχετε γενικότερα τη στάση του σώματός σας για να μην επιβαρύνετε επιπλέον τη μέση σας.



       

Επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνία

Η μονάδα μας βρίσκεται στη Λ. Καποδιστρίου 30, ΜΑΡΟΥΣΙ, 151 23. Βρείτε μας στο χάρτη εδώ. Κοντινές περιοχές: Φιλοθέη, Μαρούσι, Χαλάνδρι

TΗΛΕΦΩΝΟ :

2106891392

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :

Λ.Καποδιστρίου 30, ΜΑΡΟΥΣΙ, 151 23

Email :

info@rodicare.gr

Καλέστε μας