Μήπως ήρθε η στιγμή να κάνετε ένα διάλειμμα;


3 βήματα για να σταματήσετε να νιώθετε πελαγωμένοι.

1. Πατήστε το pause

Το πρώτο πράγμα που θα σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλύτερα είναι απλά να σταματήσετε για λίγο. Μην κυνηγάτε υπαλλήλους και αναφορές, μην αρχίζετε τον εσωτερικό διάλογο για το ποιο είναι το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνετε.

Απλά σταματήστε.

Είναι κάτι που φέρνει αποτέλεσμα οποιαδήποτε στιγμή νιώθετε πελαγωμένοι γιατί έχετε μείνει πίσω, αλλά και οποτεδήποτε κυνηγάτε μανιασμένα κάποιο «καρότο» που κρέμεται μπροστά σας: μια προαγωγή σε μια εταιρεία, ένα άτομο που θέλετε αλλά δεν μπορείτε να κερδίσετε, να τα ξαναβρείτε με έναν παλιό φίλο κ.α.
Όταν πελαγώνουμε, αντί να συνεχίσουμε να τρέχουμε, πρέπει να σταματήσουμε.

Αυτό σημαίνει να σταματήσουμε το κυνήγι, να σταματήσουμε να προσπαθούμε να διορθώσουμε τα πράγματα ή να σκεφτόμαστε όσα πρέπει να γίνουν εδώ και τώρα. Πρέπει απλώς να σταματήσουμε.

2. Εστιάστε στο επόμενο βήμα σας

Αφού δώσετε ευκαιρία στον εαυτό σας να πάρει μια ανάσα, μπορείτε να κινητοποιηθείτε και πάλι.

Σκεφτείτε: Από όσα πρέπει να κάνετε, υπάρχει κάτι που, αν το κάνετε τώρα, θα σας προκαλέσει αίσθημα επίτευξης; Κάτι που, αν του αφιερώσετε χρόνο τώρα, θα νιώσετε ότι κάνετε ένα βήμα μπροστά;
Επιλέξτε, λοιπόν, κάτι από τη λίστα σας και για ένα προκαθορισμένο διάστημα ξεχάστε οτιδήποτε άλλο.
Ξεχάστε το multitasking.

Φορέστε νοητικές «παρωπίδες»: Μη σκέφτεστε τι άλλο πρέπει να κάνετε. Όταν το τελειώσετε, σκεφτείτε τι πετύχατε. Νιώστε ικανοποίηση που το ολοκληρώσατε. Αυτή τη στρατηγική μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με οτιδήποτε θέλετε να κάνετε.

Έτσι, όταν ολοκληρώσετε το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, σκεφτείτε το επόμενο που θα σας βοηθήσει να φτάσετε εκεί που επιθυμείτε στη ζωή. Εστιάστε σε αυτό και αφήστε οτιδήποτε άλλο πίσω σας. Όταν νιώθετε ότι έχετε πελαγώσει, εστιάστε σε κάτι που θα σας κάνει να νιώσετε ότι κάνετε ένα βήμα μπροστά.


3. Εξαλείψτε τις αρνητικές σκέψεις

Όταν σαστίζουμε, περνούν από το μυαλό μας ένα σωρό σκέψεις. Για να αποκτήσουμε ψυχική γαλήνη, πρέπει να απαλλαχθούμε από αυτές τις σκέψεις.

Πριν από ένα διαγώνισμα, όταν ήμαστε όλοι αγχωμένοι και προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να θυμηθούμε όλα τα ονόματα των σωστών πληροφοριών και τις χρήσεις τους, θυμάμαι έναν καθηγητή να μας λέει με σιγουριά: «Μην ανησυχείτε. Γιατί η ανησυχία θα μειώσει την αποδοτικότητά σας στο διάβασμα».

Αδειάζοντας το μυαλό μας από τις ανησυχίες και στρέφοντας την προσοχή μας σε ένα μόνο πράγμα και στο πώς να το ολοκληρώσουμε επιτυχώς, αρχίζουμε να αισθανόμαστε καλύτερα. Ελαφρύτεροι. Και, παραδόξως, αυτό μας δίνει δύναμη.

Ανακεφαλαίωση: Όταν πελαγώνουμε, είναι δύσκολο να κοιμηθούμε, να φροντίσουμε τον εαυτό μας και να ενεργήσουμε.

Αλλά η λύση ξεκινάει από την καλοσύνη που δείχνουμε στον εαυτό μας.

Απλά σταματήστε και αφήστε τον εαυτό σας να πάρει ανάσα. Αφήστε τον να ηρεμήσει και κάντε τα πάντα στην άκρη. Όταν αισθανθείτε έτοιμοι, ξεκινήστε πάλι εστιάζοντας σε ένα πράγμα που θα σας βοηθήσει να προχωρήσετε στη ζωή.

Ηρεμήστε και μην περιπλέκετε τα πράγματα. Όπως είπε ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ: «Δεν χρειάζεται να βλέπετε όλα τα σκαλοπάτια, κάντε απλώς το πρώτο βήμα».


Επικοινωνήστε μαζί μας

Επικοινωνία

Η μονάδα μας βρίσκεται στη Λ. Καποδιστρίου 30, ΜΑΡΟΥΣΙ, 151 23. Βρείτε μας στο χάρτη εδώ. Κοντινές περιοχές: Φιλοθέη, Μαρούσι, Χαλάνδρι

TΗΛΕΦΩΝΟ :

2106891392

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ :

Λ.Καποδιστρίου 30, ΜΑΡΟΥΣΙ, 151 23

Email :

info@rodicare.gr

Καλέστε μας